2011-03-15

準備再次入手Squier Bronco Bass

始終都係想要一支Short Scale Bass
所以最後都係忍唔住
決定去入手一支Short Scale Bass
不過梗係唔係上面果支咁靚仔啦
只係同樣Model
亦都係我之前有過o既
諗起都有D犯賤
果陣最衰拎唔到返離啦......

2 則留言:

  1. 我玩開結他想 part time 玩bass...squire package 除左 rumble amp 之外, 袋同head phone 好似都係垃圾。(我冇大power amp...15W 夠practice 用) Tom Lee 賣緊 3K, easter 可能 sale... 唔知香港買唔買到 MB 4? 我想玩 squire, 想知 Ibanez 同 Yamaha 二手市場同啱唔啱我...我結他有LES PAUL, 唔想再買GIBSON EPIPHONE 野, 想試下唔用 HUMBUCKERS... JAZZ BASS 好似都ok, 唔買PAckage 上網見到 $1,280 HKD. 唔知信唔信的過.. 最後, TL 都見到有BRONCO BASS, 好似啱GUITARIST 玩, 但好似我有心就應玩FULL scale, 我手都OK大...謝謝意見

    回覆刪除
  2. 其實你有玩開Guitar,去TL試下D Bass先嘛~ 我之前都有支Full Scale, 不過彈Short Scale就得心應手D囉~

    回覆刪除