2009-08-06

Grass Roots Viper換Bridge Pick Up

呢支Guitar唔係我o既, 係屋企樓下Tom Lee Sales o既~~~~
因為佢近期購入o左一隻中古Seymour Duncan SH-4 JB
又唔想俾錢人裝, 所以就搵我呢個Engineer......仔啦
咁當然我都識佢先幫佢整啦, 但係始終都冇幫人整過
次次都係自己整, 所以都係提出免責聲明先
加上隻Pick Up條電線真係短到無可再短咁滯
唔小心大意幾次就煩...... 但係大家都係用Viper, 冇理由唔整o既, 哈哈~~

準備開工~~~ 呢支Guitar只係得一個Volume Pot同埋一個Pick Up Selector, 所以好簡單

話咁快就換o左上去

同埋Jack口壞o左, 順手送大禮換埋個新o既俾佢

幫o下人, 人地又幫o下你, 咁我去Tom Lee買野又可以有DD著數, 哈哈哈~~~
不過我都想買支ESP Edwards/Ltd/Grass Roots Viper呀
唔知幾時買到呢??

沒有留言:

發佈留言