2009-10-12

再見Boss DS-1 Distortion

又成功賣走隻地雷仔啦
就係上面隻Boss DS-1 Distortion
我叫佢做"最Standard既Distortion"
因為我覺得Distortion聲, 呢隻地雷仔出o既聲最標準
玩Electric Guitar既人一定有用過佢
只不過我已經有Electro Harmonix Metal Muff
又有Digitech Hot Rod Rock Distortion
另外Berhinger隻Guitar Driver又Generate到Distortion
所以佢真係多左出離
佢o既表現完全俾其仔地雷仔蓋過
我只有將佢賣俾可以好好利用佢o既人啦
另一方面要講講o既係
我慢慢開始唔鍾意用Boss出o既地雷仔
不過Anyway, 我而家都係得一隻Noise Supressor姐
覺得好似Boss既地雷仔好似唔知點咁
可能可以話係All Round啦
差就一定唔係差, 不過好又未係最好
唔知呢, 我係咁覺得咋, 其他人又點睇?

沒有留言:

發佈留言