2010-11-15

Collection Thinning Out大作戰!!

近排有Collection Thinning Out大作戰
所以上面4隻Effect Pedal就已經去左人地屋企啦
包括有: Danelectro AO-1 Wasabi Overdrive
DOD YJM 308 Preamp Overdrive
Boss PH-2 Super Phaser
ProCo RAT2 Distortion
我諗我最唔捨得果隻應該係隻RAT2......
不過唔緊要啦, 反正我有隻Digiteh Distortion Factory
可以Model返佢隻聲出離
更何況我又有隻美國製ProCo Deucetone RAT
而隻RAT2又係Made in China
只係Mod左做LM308AN姐
我自己都有LM308啦, 哈哈~~
其實講到尾都係唔想賣囉......
點知就係咁, 俾人Bid鬼左
冇計啦~ 整定o既, 咁咪賣囉~~~
隻Boss PH-2 Super Phaser就賣俾阿Gray
走左4隻Pedal之後, 可動用資金又再次增加
不過暫時應該都冇野買......

沒有留言:

發佈留言