2010-12-06

Digitech GSP-7電池問題Resolved!!!!

早排話說隻Rack Mounted Multi Effect冇左舊電
咁我星期五放下午假
咁就死左出深水步搵啦~~~
成條街反轉, 間間都問晒都話冇
咁又係PX-21 4.5v, 我自己聽都未聽過
咁就唯有用最後o既絕招......
話晒Engineering畢業, 咁就梗係要用用腦
憑住我醒目o既頭腦加無比o既勇氣
就決定用一個方法......
(我讀Engineering好似而家同返工冇關咁......)
首先, 要買一個3粒AA電o既電池盒一個 (見上圖)
因為AA電1粒係1.5v, 咁3粒就4.5v
之後就的隻Rack落離, 鬆螺絲開蓋......
原本電池個位就係呢度啦
有個"+"同埋"-"果度呀~~~~
入晒電池之後, 就搵個位擺入去......
再擺好D靚仔D
又真係咁好彩
果個位又冇野喎......
其實果度上面係火牛散熱位囉......
咁就拎起隻辣雞做野啦
不過電池個塊金屬片唔係幾食D銲錫......
都搞左一陣......
因為有D接觸不良, 不過最後都搞掂左啦~~
整好之後, 試埋佢~~~
Save到Setting! 好野!
唔駛買舊電啦!
因為舊電都幾貴
咁梗係唔買啦, 如果真係呢個方法都唔得
我用Preset算啦!

沒有留言:

發佈留言