2010-01-01

Happy 2010~~~

轉眼又一年......
2009年, 講真都唔知自己做過D咩
做人方面. 叫到不過不失啦~~
因為我自己知呢方面我OK既
一如以往, 我搵你幾次你推左我
Fine, 冇所謂~ 之後你唔主動搵我, 我唔會再搵你
亦都有人搵我我冇亦推過佢
所以放心, 我之後會主動搵返你o既~~~
返學方面, 都係咁~~~ 2010年先會知道拎咩Grade
不過Expected係會至少有個B! We Will See!
但係Study Pace依然緩慢!
返工方面, 好多時都好灰......
Option冇份派, Patent又俾Apple搶先File左
都唔知個Lawyer做咩......
所以我都唔鍾意Apple D野!
可喜o既係有新同事都係彈Guitar
o係公司都可以同人交流下
所以話夾Band呢樣野, 同人有交流好重要~~
音樂方面, 步伐叫正常啦
不過有人都話我離講算快
Anyway, 鍾意果樣野就應該沉迷落去啦
玩都唔肯用個心去玩
咁玩離有咩意思?
正所謂"音樂要日日都練先可以Keep到Standard"嘛
另外叫做做左Pick Up代理
但係係唔會點有錢賺果隻啦
感情方面, 今年直頭係大轉變
不過自己始終都有D緬懷過去咁......
返到離都差唔多兩年
性格上轉變唔少, 亦睇清左好多野
得閒o係你背脊插你兩刀o既人大有人在
但係如果自己做左衰野以為人地唔知就大錯特錯
做錯野唔係搵人去擋去推卸責任
柒左就柒左, 咁就要認
最緊要係o係自己o既柒野度學到野
新o既一年, 希望大家都會有所進步
Keep Rocking!

沒有留言:

發佈留言