2010-01-28

大量Guitar Picks入手!!!

只係今次, 我一口氣買左115塊Guitar Pick!
我真係覺得自己對Guitar Pick有情意結
靚就想買, 我覺得自己有D病態tim, 哈哈~
只係Dir En Grey薰Guitar Pick我已經買左25塊
其餘o既有好多ESP Artist, Zakk Wylde, Slash, SlipKnot等等
又有Hello Kitty, 鬆弛Bear, Mickey Mouse......

1 則留言:

  1. 想請問下你隻三眼仔PICK 在那裡買的? 因為我是誤打誤撞看到你個BLOG, 未必可以再CHECK 到你REPLY, 所可以請你EMAIL 給我嗎? 謝謝

    我EMAIL: wayne5354 @ gmail dot com

    回覆刪除