2009-09-21

N² Guitar Collection (1)

又一支無意中上網搵到o既Acoustic Guitar
亦係我第一支二手o既Guitar
又係因為極平, 所以即係飛車過去交收
亦因為佢, 到而家都係比較Prefer Yamaha Acoustic
買入價:US$25 (With Case)
賣出價: US$85
ESP Ltd M-50
係一次上網睇Guitar果陣無意中發現佢o既
唔知做咩賣得勁平
所以諗都冇諗就買o左先
手感極好, 呢支Guitar絕對值得一讚
買入價:US$49
賣出價:US$140
2007年2月買入o既Epiphone Les Paul Custom
都幾鍾意呢支野
不過鍾意就隨住年月而遞減
因為慢慢搵到自己想要D咩
佢係由Frankie幫我帶佢返離香港o既
而呢支o野, 而家o係Reinette度
因為佢買左, 哈哈~~~
亦因為咁多左個女Guitar手o既朋友
買入價: US$599
賣出價: HK$2400 本住有轉做Bass既念頭而買o既第一支Bass
Ibanez GIO Soundgear GSR200
因為自己手指o既缺陷
有D想轉做Bass
不過最尾都係彈返Guitar
買入價:US$179
賣出價:US$140
呢支就係我第一支Electric Guitar
Squier Bullet Strat
係買套裝o既
有晒Amp, Guitar帶, Pick, Tuner等等必要o既o野
都算係咁, 唔算太差
因為新手離講夠晒啦~~~
係我第一個Girl Friend送俾我o既禮物
買入價:US$199
賣出價:US$130
我第一支Guitar就係最左手邊果支
係一支冇牌子o既Classical Guitar
因為質數比較差
所以根本係玩味性質
亦因為咁, 好快冇咩點用過佢
而呢支Guitar係o係我離開美國之前賣出左
買入價: US$25
賣出價: US$3

沒有留言:

發佈留言