2009-09-21

N² Guitar Collection (2)

ESP Grass Roots HR-38
呢支係我o係美國果陣最後買入o既一支Guitar
亦即係我拎返香港o既3支Guitar其中之一
我重好記得係臨上機果個星期先買
手感絕對唔差, 聲就一般
因為佢個Stock Pick Up真係比較Weak
但係話晒都係Horizon
樣靚仔就唔駛講
而佢呢隻Candy Apple Red就更加係搶眼到爆啦
買入價:US$119 (Shipping Included)
賣出價: HK$1300
Kona Electric
呢支Guitar純粹係o係eBay見到平
走去Bid左返離, US$40連埋Shipping喎
冇理由唔買離玩下
佢都係o係我離開美國之前賣出左
係賣左俾個導演用離拍戲用, 哈哈~~~
買入價: US$40 (Shipping Included)
賣出價: US$65
都係二手購入o既Guitar
ESP Ltd Viper 100 FM
係我3枝帶返香港o既Guitar其中之一
至於點解, 都唔駛多講啦, 因為係Viper嘛
雖然係Made in China, 不過個Finishing極好
媲美韓國製o既Guitar
唯一缺點同大多Viper一樣...... 略重
買入價: US$130
賣出價: HK$1000
呢支係一支二手o既Squier HSS Stratocaster
佢個名叫Squier II
係一支90年代初o既產物
亦都因為咁, 佢係韓國製o既
加上Hi-Gloss Maple Neck, 手感極好
亦都係我最懷念o既Guitar之一
拎唔到返香港o既原因同下面支Bronco Bass一樣啦
買入價: US$80
賣出價: US$130
我第二支o既Bass
Squier Bronco Bass
係第一支Short Scale Bass!
對佢真係又愛又恨!
其實好想Keep返佢
不過因為太多o野拎而帶唔到佢返香港
佢係我賣左支Yamaha Acoustic之後
即日將佢買返離o既, 係我第一支二手Bass
買入價: US$70
賣出價: US$140 (With Gigbag)

沒有留言:

發佈留言