2010-03-08

N² Effect Pedal Collection (2)

Bespeco VM-12 Volume Pedal
美國中古購入, Jon Jon都有一隻
果陣純粹覺得應該要有一隻所以買左
咁就Keep到而家
Volume Pedal呢家野, Get The Job Done就得啦
所以都冇追求太多
但係呢隻野又真係幾Reliable
Boss NS-2 Noise Supressor
就即係Noise Gate啦
佢個Loop兩邊個Jack口係我最頭痛o既
因為兩邊都用Custom Patch Cable唔得
最後Custom左另一隻頭先OK
都係近期果陣Custom Cable先搞掂啦
白色地雷仔又幾靚o既
Digitech Hot Rod Rock Distortion
Jon Jon佢o係我離開美國之前送俾我o既
一直都有用到佢, 用佢玩Punk Rock一流
係我o既Punk Rock專用Pedal

Ibanez TS9 Tubescreamer
又係Jon Jon送o既, 超Suprise囉
重要麻煩Jacky佢o係美國拎返離俾我
呢隻野, 我諗都唔駛多介紹啦
不過我個人覺得佢聲底唔夠厚......
Electro-Harmonix Metal Muff
又係叫Jon Jon幫我買o既
美國中古購入, 佢再叫Friend拎返離俾我
另外重跟埋1-Spot Adapter
價錢又平, 佢又幫我執到平野
呢隻野玩Metal真係一流
完全對佢冇投訴!

沒有留言:

發佈留言