2010-03-09

N² Effect Pedal Collection (3)

MXR M-108 10 Bands EQ
Tom Lee全新購入
Recommend By Eddy
呢隻野個Tone Range可以玩到好Wide
超有用~ 而家主要Set做Solo Setting啦
Modtone MTAD Vintage Analog Delay
2010年初日本購入o既Analog Delay
其實美國都有得買
不過我等唔切想早D擁有左先
價錢都同美國差唔多
Delay聲Vintage得離又比較Modern
可能咁講唔知想點咁
但係我覺得係咁囉, 哈哈~~~
最長只有500ms
其實我主要係覺得呢隻Pedal靚仔而買, 哈~
Dunlop GCB-95 Crybaby Wah
又係同Metal Muff一樣
Jon Jon幫我買再叫人幫我拎返離
Jon Jon重幫我Mod埋做True By Pass
不過我都唔算太多用Wah
所以我都唔駛要隻太靚啦
Noah's Ark赤Compressor
又係2010年初日本之行入手o既
Made In Japan
超正, 無得頂, 日本野的確係唔同D!
Arion SCH-Z Stereo Chorus
再離又係2010年初日本之行入手o既
斯里蘭卡製, 唔係大陸做已經ok啦, 哈哈~
價錢平, 聲又正, Tone夠Transparent
又係一隻對佢冇投訴o既Pedal
早期好似美國都有
不過美國近年已經冇得賣啦

沒有留言:

發佈留言