2010-10-19

DOD Metal X Reborn! 完全復活!

==== Before ====
==== After ====
之前講過, 呢隻DOD Metal X入手果陣
粒LED係唔Work
搞左我兩日都搞唔掂
咁就拎左佢返公司請教Hardware神人迪哥仔
因為我懷疑係條Circuit有野
唔係粒LED死左咁簡單
咁我當然有提供電路圖啦~
真係有D後悔果陣讀Engineering揀左Control System
冇揀Hardware囉
原來就係LED之前果個Transistor死左
所以換LED唔Work!
過左一陣, 迪哥仔就搞掂左啦
之後D後期野就梗係自己搞啦
因為粒LED比原本果粒細
所以就有好多空位o係LED周圍
咁我就要整個框俾粒LED啦
我就用我D垃圾方法+廢物利用
用Peggy(我上司)提供o既一支就用晒o既黑色原子筆
夜晚就o係Band房整左個LED框啦
而家真係超靚仔! 重要係藍色勁光LED!
好野! 真係超開心~~

沒有留言:

發佈留言