2010-10-26

換下LED, 轉換下心情

話說Order左D電子零件
有LED, Knobs同埋其他Hardware
咁就梗係整下野
第一隻! Ibanez LF7 Lo Fi!
呢隻野真係超鍾意
BBE Sonic Stomp同佢
我完全取捨唔到, 各有各正!
話說佢粒LED係黃色
又暗又難睇又唔靚......
咁就梗係換左佢粒LED
換左做天藍色! 藍中帶白超靚仔~
不過拆開佢果陣, 真係要讚下Ibanez
隻Effect係用左大量Connector
可以俾你Unplug佢, 真係好方便
唔似其他果D全部都係用線焊晒
呢一點絕對抵讚!
用得Electro-Harmonix都知
早期o既Effect都係用紅色LED
因為Cost低同埋果陣藍同白LED都貴
咁我就梗係換左佢啦~
EHX LPB1 Linear Power Booster
佢條Circuit都幾簡單
我呢隻係Rev B離o既, 都算早期啦
藍色LED, 超型!
最後又係佢! DOD FX70 Metal X
呢排佢都成日有野Post上離
不過主要呢次係換左佢D Control Knobs
因為中古購入果陣佢有一個Knob冇左Cover
咁而家又換晒佢, 即刻精神晒~~ Yeah~~
其實我都幾屎忽痕~ 走去換LED
不過咁, 整呢D野只係Apply落中古購入o既Effector
全新入手o既Effect, 始終唔係咁想搞佢囉~
因為我都幾完美主義者......
報告完畢~~~

沒有留言:

發佈留言