2010-02-08

Behringer Vintage Distortion

早兩日先將佢開封
咁就梗係玩下佢啦
一踩落去, 點知......
頂佢, 以為係DPDT Switch
原來只係一個扮係o既Switch
係一個普通Push Switch, 激鬼死我
不過咁, 雖然D聲叫佢一般
但係叫得Vintage Distortion, 又真係幾Vintage
呢樣真係值得一讚!
因為佢價錢平, 所以我期望都唔太高
但係都有DD Suprise, 唔錯!
如果俾我揀, 我Prefer佢多過Boss DS-1
不過, 佢太大件係佢唯一o既缺點......
我睇過塊PCB, 根本唔駛整到咁大......

沒有留言:

發佈留言