2010-02-04

ProCo RAT2 Distortion入手!!!

今日剛剛入手o既ProCo RAT2 Distortion
上網睇過Review, 好壞參半
不過之前都提過
唔知點解好想好想擁有佢
亦因為自己o既耐性同執著
令到賣家肯用我個價賣俾我
不過都多謝個賣家咁好人啦
另外俾埋條1-Spot專用Cable我
試完之後...... 講真冇咩驚喜
個人認為佢似Boss DS-1升級版
但係都唔差, 冇網上Review某D人講得咁差
同埋我入手呢隻係Mod左o既
Mod左Op-Amp LM308
其實我覺得聲呢D野好個人
所以試左先買都係比較好
呢次係比較唔同o既Situation啦
因為人地冇地方俾我試
好在呢隻野o既聲都係我Expected之內
唔錯唔錯~

沒有留言:

發佈留言