2010-02-10

再見Les Paul Blackburst

之前o係阿文手上入手o既Guitar
係一支Blackburst Les Paul
原本諗住擺o係公司練野
不過最後都冇......
因為支野真係太重
同埋自己又懶冇拎返去
最後而家重賣鬼埋, 不過好在有錢賺返
好似好衰仔, 用離賺錢咁
不過我有問過阿文要唔要返
用返賣俾我個價俾返佢ga
係佢話叫我賣我先賣
其實都因為太多支Guitar啦
賣左佢都係好o既
因為都真係唔多彈
而家最Low End果支, 就係......
Washburn Maverick Series BT-4
應該都唔會賣佢o既
因為換左Artec Pick Up, 同埋又幾好彈
我諗遲D會將佢貼滿Rock Sticker, 再擺o係屋企練野都唔定......

沒有留言:

發佈留言